aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam o konuda SIKINTI YOK aramızda empati yaptık sevgi saygı sadece sıkıntı yok
Sevgili kardeşim, aynı muhabbeti senin bir yakının için yapıldığını düşün lütfen. 39 yaşındayım seninle sürtüşmeye girmek istemem, fakat gerçekten kötü birşey yaptın. Böyle bir tartışmanın olması gerekiyordu oldu bitti. Sana hayatında başarılar dilerim. Hoşcakal.