Anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın dediği gibi imzandaki site sanırım
siteden hiç birşey anlamadım doğrusunu söylemek gerekirse bana hitap etmiyor sanırım
yalnız şunu söylemek isterim ben bile üstte ki reklamınıza tıklayacak oldum kaç kere ya öyle bişey ki menü gibi duruyor orda reklam bilmiyorum
gayet normal görünüyor ama eminim gösterim başı tık oranınınız çok yüksektir
Tablo bu şekilde hocam http://prntscr.com/lkcrwz

En uygun bulabildiğim yer orası oldu hocam eğer ki rahatsız edici derece de ise onu bir divin içine alıp Reklam diye belirtebilirim.