Selamlar , 4 gün önce sitemi AdSense onayladı her sayfaya 1 reklam ekledim kullanıcıları rahatsız edecek şekilde bir reklam yok.
Çok güzel kazançlar elde ediyorum fakat içimden bir his ödeme günü adsense ban atacak gibi bir his var içim de.
AdSenseyi başka bir siteden onaylatıp kendi sitemde kullanmıyorum direk sitemle başvuru yaptım onayladılar 1 gün içerisin de.
4 gün önce aldık +500 TL oldu reklamları kaldırıp adres onayı aldıktan sonra ve ilk ödemeyi aldıktan sonra tekrar reklamları eklemeyi planlıyorum sizce doğru mu yapıyorum?
arkadaşın dediği gibi imzandaki site sanırım
siteden hiç birşey anlamadım doğrusunu söylemek gerekirse bana hitap etmiyor sanırım
yalnız şunu söylemek isterim ben bile üstte ki reklamınıza tıklayacak oldum kaç kere ya öyle bişey ki menü gibi duruyor orda reklam bilmiyorum
gayet normal görünüyor ama eminim gösterim başı tık oranınınız çok yüksektir