bykanokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok karmaşık ben şunu anladım. Sanki daha önce google %18 vergi veriyomuşta artık ben vermeyeceğin onu devletine sen öde gibi olmuş. Bilenler yardımcı olursa çok mutlu olurum. Bireysel amaç ile kullanıyordum adwords'ü
Bireysel amaçla kullanıyorsan (site hiti arttırma vb.) KDV vermen gerekmiyor. Ticari amaçla AdWords'u kullanıyorsan KDV2 beyannamesi ile Google'a ödediğin tutara %18 KDV ekleyip devlete ödüyorsun. Sonrasında ödediğin KDV'yi şirketinde kullanabiliyorsun. Ayrıca vergiden de ödediğin tutarı düşüyorsun (Bu bilgiler firmalar için)