Buradaki açtığım konuda
@StyleWaR; adlı arkadaşa çok teşekkür ederim.Kendisi yağmurda bile uğraştı. Allah razı olsun kendisinden çok teşekkür ederim. R10'da bu şekilde arkadaşların olması insana mutluluk veriyor. (Ayrıca konuya yazan iyi niyetli arkadaşlara da çok teşekkür ederim.)