Merhaba, 5 ay Adobe İllusattor, İnDesign eğitimi aldım. Programları kullanmayı biliyorum lakin çalışma yaparken (afiş,dergi,logo vs.) aklıma bir türlü fikirler gelmiyor. Gelse de onları çalışma alanıma bir türlü dökemiyorum. Sanırım yaratıcı değilim. Kendimi bu konuda nasıl geliştirebilirim? Önerileri bekliyorum lütfen..