fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir dahaki bayramda Afyonda yokum hocam inşallah üniversite bitiyor Durumun yoksa sorun değil bir Allah razı olsun desen yeter
aslında istediğim kahve buydu https://www.hepsiburada.com/jacobs-m...-HBV0000081YFO
Daha bilgisayarı alamadım mauseu şimdiden almak tuhaflık olur ama ara sıra bayram harici geldiğim oluyor memleketim olduğu için gelirsem eğer kahveyi içeriz sözüm olsun 😂