AwoApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webviewde dosya yükleyebilmek için ekstra kodlama yapmalısınız.
webview içinde değil hocam dosya yükleme zaten sitenin kendisinde var sitemizdeki html file input lar içindemi ekstra kodlama gerek ve ne gerek