sen tr de isen yani benim tabirim ile Türkiye'de isen önce profilindeki bu ülke dışı gözükme ihtiyacının neden kaynaklandığını bi kendine sor. şeker fabrikaları satılıyor diye mi senin profilin yurt dışı

forumda kendinize bir amaç belirlediğiniz zaman konularınıza yorum atarım vbulletin provakasyon botu gibi çalışmışsınız yukarıda da dediğim gibi amaçsız
Benim vatan ve Atatürk sevgim heryerde ve her ülkededir.
Şahsen yurt dışında olsam bile sevgim değişmez amma velakin ülkeyi sonuna kadar eleştiririm, ben yurt dışında kaldığım vakit oradaki yabancılara Türkiye'ye mutlaka turist olarak gidin gezin dedim.
Biz bu toprakları değerlendiremedik, çok güçlü bir turizm ülkesi olmamız gerekirdi.
Velhasalılıkelam vatan sevgisi yürektedir. Siz yanlışa yanlış derseniz seviyeli bir tartışma içerisine gireriz.