Ben TR deyim arkadaşım sadece güncelleme yapmadım ayrıca yanlışlıkları eleştirmem için Türkiyede olmam gerekmiyor.
Siz her konuda hükümeti kolluyorsunuz, yanlışa yanlış diyemiyorsunuz ülkede üretim yok diyorum siz var diyorsunuz şeker fabrikaları neden satılıyor o zaman? Bu fabrikalar Glikoz şurubu üretip sağlımızı elimizden alacaklar.
sen tr de isen yani benim tabirim ile Türkiye'de isen önce profilindeki bu ülke dışı gözükme ihtiyacının neden kaynaklandığını bi kendine sor. şeker fabrikaları satılıyor diye mi senin profilin yurt dışı

forumda kendinize bir amaç belirlediğiniz zaman konularınıza yorum atarım vbulletin provakasyon botu gibi çalışmışsınız yukarıda da dediğim gibi amaçsız