PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz böyle diyince arkadaşın açtığı konulara baktımda son 40 konusu kilit yemiş
Konulara ben kilitleme talebi veriyorum çünkü bir süre sonra forumdaki provakatörler ortaya çıkıyor ve konuyu sabote ediyor.

Konular kilitli kalıyor yoksa bu konular provakatörler tarafından sabote edilip silinip gider bir nevi koruma amacıyla yapıyorum.

İleriki nesillerde bu konuları okumalı çünkü...