1.0 yerine 1.6 daha çok tercih ediliyor.
bazı madellerde 1.2 lere bile aman aman sakın ha algısı var.
şimdi octavia kullanmayan torkunu beygirini pek bilmez.
sıfır alıp borcu bitince satıp parada kazanmak istiyorum.
piyasası hızlı marka modeller daha iyi olur.

ayrıca octavia 118k dan başlıyor corollayla arasında 33k fark var
baktım arabalar 90k yı geçmeyen sınıf