Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
N11 gittigidiyorda felan daha ucuza satiyorlardo
N11'de öncesinde 10-20 tl'e lisans vardı gözüme onları kestirdiydim fakat şuanda bu fiyat aralığında herhangi bir lisans satışı söz konusu değil. Kaldırmışlar galiba