Kindumina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
papaz olayından önce 400 geliyordu elektrik faturam.2 aydır 700 geliyor.ne biçim zam yaptılar anlamış değilim
Faturalarınızın detaylarını paylaşırsanız ona göre yorumlayalım. Size özel zam yapmayacaklarına göre neden yüksek geldiğini mantıksal olarak çözelim.