ustanerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kredi kartı kullanmak caizdir haram değil. işin içinde faiz yoksa sorun yoktur. ayrıca haram olsaydı borç almakta haram olurdu. değil
borsa da haramdı bir ara sonradan nasıl olduysa devlet el attı bir fetva ile haramlıktan çıktı din değiştirdik sanki haşa Ömrünün yarısını birinden her ay borç alıp tekrar ona ödeyerek geçireceksin. elinde hiç para olmayacak sürekli harcama yapıp ay sonu ona ödeyeceksin. o kim? Tüm geliri faiz üzerine kurulu olan bir sistem. yapmayın hocam...