Allah razı olsun hocam, sonunda mantıklı bir açıklama geldi. Açıkladığın içinde ayrıca emeğine sağlık. Anladım olayı, sağolasın.
diger mesajlarda da ayni sey anlatilmak istenmis zaten hocam. ki bence gayet de acikca anlatilmis. herkes demis yani "yasa var, kural var." diye.