usta bir kaç kez okudum konuyu şimdi yorumlar gelince daha iyi anladım.
şöyle ki, domainin .net i boş ise .net i al. projelendirilmeyen domain zaten çöptür. alıcısı çıkarsa da sıkıntı yok, sen sitene iyi bakarsan zaten meyvesini alırsın. .com ya da net farketmez. domain satıcıları uçuk rakam isteyebilir nasıl olsa domain onda.