neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani düşünce fena değil ama uygulamada sıkıntı çıkabilir. Veya forum yöneticileri ücretsiz premium üyelik verebilir. Hatta hatırlayan vardır, Hıtıtajans döneminde bir konuya 00.00 da yorum yapanlara premium üyelik verilmişti. Onun yüzünden o sene yılbaşını r10 da geçirmiştim. Ama 1 senelik silver üyelik kazanmıştım.
belki bu senede olur @Coskun; +1