13k ya satilmasi birseyi degistirmiyor hocam. O saticinin verdigi fiyat, alicisi cikmaz ise 1 tl bile etmez. Jenerik olmasi biraz işi degistiriyor ama yine de ayni kural onun icinde gecerli. Bunun yani sira domaini cok rahatlikla r10 da satabilirsiniz. Baska bir yer aramaniza gerek yok. Uluslararasi isterseniz kesenin agzini acacaksiniz
Hocam değerli cevabınız için çok teşekkür ederim. Fazla vaktinizi almadan bir soru daha sormak istiyorum izninizle. .com domain kadar olmasa da .net veya .org da iş yapar mı? Yani illa jenerik olarak kalite sağlaması için .com mu olması gerekiyor? Cevaplarsanız çok teşekkür ederim, sağolun