13k ya satilmasi birseyi degistirmiyor hocam. O saticinin verdigi fiyat, alicisi cikmaz ise 1 tl bile etmez. Jenerik olmasi biraz işi degistiriyor ama yine de ayni kural onun icinde gecerli. Bunun yani sira domaini cok rahatlikla r10 da satabilirsiniz. Baska bir yer aramaniza gerek yok. Uluslararasi isterseniz kesenin agzini acacaksiniz