Ben sensody beyazlatici ve tam koruma aldım . Biraz pahalı ama iyi yani doktorlar da sensody diyor. Ben fazla diş fircalamam öyle çok para verince kullanmak zorunda hissediyorsun. Hergün kullanıyorsun .