blogda değişik geldi bu konu ama fikrimi ve doktorumun söylediğini yazayım...

her seferinde farklı marka kullan diyor, biri bitince diğer markaya geç diyor, sebebi de her birinin özelliği yararı farklıymış, her biri de dişlerimize lazım diyor...

yani c şıkkı : hepsi