İsminiz soyisminiz farketmez. 1 aile üyeliği alınca diğer kişilere davetiye gönderiyorsunuz. onlar giriş yaprken adresi sizin kayıt olurken giridğiniz adresi yazıyor.
ben yıllardır bu şekilde kullanıyorum. ben istanbuldayım kardeşim ankarada okuyor. 2-3 öğrenci arkadaşına da hediye ettim onlar da kullanıyor. sorun yaşamadım 4 yıldır.