Cins değil. Hayvanları cins olarak ayıranlar gerçek hayvansever değildir..
Konuda "ben hayvansever miyim değil miyim?" diye bir soru göremedim. Konunun açılma amacı için mesaj atacaksanız atın atmayacaksanız da boşuna forumun veritabanından harcamayın.
Ayrıca hayvanların cinsi, türü, ırkı vardır ve bunları konuşmak gayet de mantıklıdır. Her kedi türünün kendine has özellikleri ve yapılması gereken şeyler vardır. Belki çok özel bir türdür fotoğraftaki ve bazı yemekleri önüne koymamak gerekir.
O yüzden duyar kasacağınıza çok azcık mantık kassanız da forum rahatlasa
Tekir, sokak kedisi ikilisinden farklı değildir hocam. Melez olduğunu da düşünmüyorum.