Arkadaşlar merhaba, örneğin Türkiye Adsense'de açtığım Adsense hesabım var, diyelim ki ingilizce site kurdum İngiltere'den reklama bir kişi tıkladı. Bu tıklama Adsense panelime İngiliz sterlini olarak mı düşer yoksa TL olarak mı? Mesela diyelim ki reklam veren o reklam için 1 Sterlin ücret vermiş, bu para Adsense hesabıma 6,85 TL olarak mı düşer yoksa azalmalar olurmu. Asıl sormak istediğim ingilizce site için yurtdışı Adsense hesabımı gerekli yani sitemiz ingilizceyse Amerika yada İngiltere Adsense hesabımı gerekli. Soru biraz uzun oldu kusura bakmayın.
1 - Yabancı para birimi kazanmak istiyorsan o ülkeden adsanse kullanman gerekli.
2 - Ödemeyi Abd alacaksan abd babkası ile çalışman gerekli.
3 - Aynı site türkiyede bir tıka 5 TL veriyorken ABD adsansede 2,3 dolar veriyor.Birebir yaşadım bunu.
İmkan varsa yurt dışı ile çalışılmalı.
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi