Yani yabancı Adsense almamıza gerek var mı, mesela yurtdışından 1 reklam tıklaması geldiğinde ücretide 3 euro diyelim yani 18,24 TL yapar bu ücret bize yansırken aynı şekilde mi yansıyor.