Merhaba, amazon aws ile ilgili bir kaçsorum var.
1. Bu amazon free tier küçük çaplı bir blog barındırmak için yeterli midir? Ben bu ghost blog layına taktım, deneme amaçlı aws ye kurdum ve hızına baktım pagespeed den ve mobil ve masaüstü 100 verdi. Yani bir ghost blog açıp domain adresimi bağlasam bunu ücretsiz kullanmaya devam edebilir miyim?
2. Domainimi bir şekilde yönlendirdim ama ssl konusunda sıkıntı çekiyorum. Bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim?
Teşekkürler şimdiden değerli cevalarınız için.