Themeforestten bir tema aldım .pot dosyasını Poedit ile düzenledim .po .mo iki adet çıktı aldım ancak bunları nereye atmam gerekiyor ?

Türkçeleştiremedim bir türlü temayı.

Config'den
define (‘WPLANG’, ‘tr_TR’); 'de ekledim