burada savunduğum tek şey konu ve yine aynı şekilde saldırıya hazır vaziyetttesin daha alıntılama beni k.i.b
Sen durduk yere yazmışsın. Arkadaş zaten cevap veremiceğine göre konu kapanmıştı. Sen geldin tekrar aktif hale getirdin olayı. Üçüncü kişi olarak karışman pek etik olmadı. Bi daha alıntılamıcam seni tamam. Kendine iyi bak.