hatırlarsan özel mesajlarında bana karşı çokta
d.....me demiştin
2 selam demişsin sıkıntı yok orası bende
ayrıca 4 belirttin cevaba karşılık
ilk üslubunu bozan sen oldun ben sadece ilk tartışmamızda selam vermedim vermekte zorunda değilim dostum demiştin bende hoşgeldin hocam dedim son olarak
şikayet edebilirsin hiç sıkıntı yok
son olarak beni tanıyan tanıyor ve buladar takip ettini bilseydim intagram adresimi verirdim sana
sonra olarak benim konularımı kirletme olurmu
kendi küçük dünyanda takılmaya devam et şimdi işin ras gelsin
Tamam bu son yazım merak etme bi daha yazmıcam buraya. Ama instagram hesabımı verirdim. ismimi verirdim falan o işleri geç. Vermeyeceğini biliyorum. Çok atıyorsun. Bana karşı ülsubunu yanlış buldum ve ona ulaşamazsın dedim. Bitti. Nokta. Hadi kolay gelsin.