aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamanı gelince görürşürüz hocam ayrıca konuyu kirletmeyin siz anonmause peşinde koşun sizi pepe dünyası kovboyları
ona ulaşmaktan ziyade işi bağladınız mı? Yani anlaştınız mı ki. Orkun Işıtmak beni ilgilendirmiyor Senin adına üzgünüm gerçekten.
Demek Anonymous peşinde koşuyoruz. Bu laf sadece bana edilmiş olmuyor yalnız. Şu andan itibaren işi bağlamış olsan bile geçmiş olsun. Ruhuna el fatiha. Hadi yazmıcam bi daha. Kirletmek niyetiyle yazmadım. Kolay gele