Merhaba arkadaşlar,
İlk defa böyle bir durumla karşılaştığım için sizlerle paylaşmak istedim. Sorun şu; wp panelinden text bileşenini sidebara sürükleyip bir metin yazıp kaydediyorum. Admin panelim açıkken, yan sekmede bakıyorum yazdığım şey görünüyor. Admin'den çıkış yaptığımda ise bu text görünmüyor. Ayrıca sidebarda iki adet daha wigdet ekli bunlar her şartta görünüyor. Farklı tarayıcılardan ve çerezleri de silerek bakmama rağmen sonuç değişmiyor. Acaba bu durumu daha önce yaşayan ya da sorunun neden kaynaklandığını bilen varsa çok sevinirim.
Herkese iyi forumlar!