Ortak olduğunuzu var sayarak konuşuyorum.
Fiziki olarak şirkette tam mesai çalışan maaş alır. Ayrıca kâr bölüşümü yapılır.
2 kişi çalışıyorsa aktif olarak ikisi de maaş alır.
2500 TL civarı bi maaş bence yeterlidir.