Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam ilk başta ne kadar yoğunluk var o önemli. Bende girmiştim sizin gibi böyle bir işe kalkışmıştım. İlk ayda 20 müşteri ya gelmiştir ha gelmemiştir. Sonraki ayları takiben ya ürünlerin kalitesinden ya da şans mı diyeyim ucuzluk mu diyeyim bilemedim (2013te moda olan bot 50 lira) bir anda patlamaya başladı siparişler gecikmeye, müşteriler şikayet etmeye başladı. Sonrası da var gerçi de konumuz bu değil. Ben tek fiyat üzerinden anlaşmıştım 1000 liraya sonra yaptığım işe 10.000 verselerde çekilmez diye düşündüm çünkü yoğunluk vardı. Yani şöyle düşünün iki kişilik belki de 3 kişilik işi tek başınıza yapıcaksınız aynı anda hem müşteri takibi hem sipariş takibi hemde ürün takibi yapmak bi süre sonra insanı panik atağa sürüklüyor.
Yoğunluk = Talep Edilen Ücret olsun hocam şahsi fikrim