BTNbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurulumu ilk basta o sekilde yaptim oyle devam ediyo simdilik.




Hic dikkat etmemisim, duzelttim hatayi tesekkur ederim.
Rica ederim iyi çalışmalar.