Kurulumu ilk basta o sekilde yaptim oyle devam ediyo simdilik.
saaqul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
subdomain olarak neden kullanmadınız




Hic dikkat etmemisim, duzelttim hatayi tesekkur ederim.
MaxeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenizde ufak tefek hatalar var amp ile açılıyor sayfalarınız logo büyük çıkıyor.