MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gram haketmiyor. bu durumun sorunu tamamen aileler.
x sosyal medya fenomeni zararlıyken y sosyal medya fenomeni gayet faydalı bilgiler veriyor ve bana fayda sağlıyorsa ben y fenomeni takip eder izlerim. x i açıp izlemem.
neden? çünkü bunu ayırt edebilecek bir yaşa ve akla sahibim. ama 5 yaşındaki çocuk bunu ayırt edemez. o yüzden en baştan onların bu alanlara rahat erişmesini sağlayanlar suçtu.
devir öyle bir devir ki aileler belli noktada ne yaparsa yapsın engel olamıyor, telefonunu alırsın gider okulda arkadasından izliyorlar, bir yolunu buluyorlar