semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların tercihlerinden kimene arkadaş? İzletmesin çocuğuna? 5 yaşında veletin elinde ne işi var telefonun tabletin? Kendi çocuğuna lafını geçiremiyor, sonra geliyor böyle ahkam kesiyor. Özgür bir ülkede yaşıyoruz. Herkes insanların tercihlerine saygı duymayı bilmeli.
e hocam sen bana 2 hafta önce saygı duymadın astın kestin yorumlarınla
2 haftalık üyeyi savundun.
üye multi ben tespit ettim başka forumdanda banlatmıştım buradan da banlattım milletin canı yanmasın diye konuya da yazdım ispatlı ama ama bana neler neler dedin haksız yere eee ben dikkat etmeseydim kac kişinin canı yanacaktı.

önce iğneyi kendinize batırın hocam benim hakkımı yediniz o gün ve ben bunu unutmuyorum. tabi sizinle beraber 3 üye daha aynı tutumu yaptı sonuç ben haklı çıktım....