İnsanların tercihlerinden kimene arkadaş? İzletmesin çocuğuna? 5 yaşında veletin elinde ne işi var telefonun tabletin? Kendi çocuğuna lafını geçiremiyor, sonra geliyor böyle ahkam kesiyor. Özgür bir ülkede yaşıyoruz. Herkes insanların tercihlerine saygı duymayı bilmeli.