Gir bi işe çalış hocam ? Buralarda nasıl bir para bekliyorsun bi anda ?
Hocam oyle acil deyince herkesten para ve is yağıyor olsaydi forumda herkes acil diye baslayarak konu açardı
Forumda alıp bitirdiğiniz iş yok, memnun kalan müşterin yok. Zombi üyelik olmadığını nerden bilelim?
Bu konudan bişey anlamadım.
İş derken hangi alanda iş bunu yazmamışsınız.
gir bir işe çalış kardeşim.
benzinci oto yıkamacı lastikçi ki lastikçiler şuan eleman arıyor kışlıklar takılıyor malum direk işe girersin.
arta kalan zamanda buradan güzelce yeteneğine göre iş yaparsın
Öğrenciyim odmelerim son günü is istedim zaten oyuzden aciliyet belirtiyorm yanlis anlaşılıyor allah bilmeyenleri dislayanlari sakinsin basina gelmeden bilemezsin