Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Drop shadow kullanmanızı önermem, en azından bu kadar görünür olmamalı bence. Onun dışında güzel, emeğinize sağlık.
Yaparken bu kadar yoğun olduğunu farketmemiştim. Blog kısmında özellikle biraz yoğun kalmış.