Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kyk sonuçları açıklandı ve burs kazandım e devlet üzerinden taahhütnameyi onayladım. taahhütname üzerinde 1 tl taahhütname tutarı yazıyor bunu bir yere yatıracakmıyız ve bundan sonra ne yapmamız gerektiğini bilen varmı ?