serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hergün motorsiklet kullanan birisi olarak; ihtiyacım olmasa keşke kullanmasam!

Sizi şuan bi heves sarmış durumda ne dersek diyelim alacaksın, Yamaha daha iyi bence.

Manevra kabiliyeti çok önemlidir bakınız aşağıdaki videoda arkadaşımın son saniyeleri.. ;


https://www.youtube.com/watch?v=raVkATJaufU


Videodaki arkadaşın bacağı kopuyor refüjlerden dolayı ve hayatını kaybediyor, ismen bende tanıyordum duyduğumda üzülmüştüm baya.

Barkın Bayoğlu'nun bile motosiklet kazasında öldüğü dünyada bizler en kolay lokmayız kask ve diğer ekipmanlar bir yere kadar korur insanı hiçbiri %100 koruma sunmaz.
Motordan düşüp refüjlere doğru sürükleniyorsanız muhtemelen ya öleceksiniz ya da kolunuz bacağınız kopacak başka bir ihtimal yok ne yazıkki. Almanyadaki şu döner bariyerlerde inşallah bir gün bizim ülkede yaygınlaşır. Bu sistemin olduğu gün motosiklet ölümleri en az %50 azalır.