Bilimkurgu olarak çoğu film önerilmiş. Eğer seversen post-apokaliptik bir bilimkurgu dizisi olan 12 Monkeys dizisini şiddetle öneririm. Dizinin başında bir çocuk gibi olursun. Sonuna geldiğinde ise olgunlaşırsın diziyle beraber. Çok harika bir dizidir. Pek keşfedilmedi. Ama izlemenizi öneririm. 5 sezon yanılmıyorsam. 3 sezon netflixte var dublajlı hali. 2 sezon da dizi sitelerinde altyazılı bulunabilir. Ama dizinin konusu kesinlikle klişe değil. Dizinin sonu interstellar'ın sonu kadar şaşırtıyor insanı.
Konusu: Tüm insanlığı yok edecek kadar tehlikeli olan bir virüs nedeniyle, 2035te dünya nüfusunun çok küçük bir kısmı hayatta kalabilmiştir. Salgının etkilerinden korunabilmek için insanlar yer altında koloniler kurarak yaşamaya başlamıştır. Virüsün yok olması için bir çözüm yolu arayan bilim adamları, zamanda geriye gidebilecekleri bir makine yaparlar. İlk test sürüşü içinse eski bir mahkum olan James Cole seçilir. James kendisini yıllar öncesinde, bir akıl hastanesinde bulur. Ancak ne gelecekten geldiğine, ne de bir salgının yaklaştığına kimse inanmayacaktır.