merhaba hocam cbr250 ve r25de kullanmış birisiyim hangisi demeden önce;
1-) boyunuz kaç? (sele yüksekliği boyunuza göre çok önemlidir hocam motorda mutlaka rahat olmanız gerekiyor emanet gibi durmanın bi anlamı yok:d rahatsızlık verir)
2-) kaç km motor kullandınız? kaçı racing motor tipi? (normal motor kullanmak ile yarış motoru kullanmak çok farklıdır hocam eğer racing kullanmadıysanız dönüşler ilk başta çok canınızı sıkacak, motoru yatırırken düşecekmişiniz gibi hissetmeleriniz vs.)
3-) ekipmana ayırdığınız bütçe varmı? (bi motorun için min. 1k-1.5k kendinize bütçe ayırın (ceket,eldiven,kask,dizlik)) eğer daha fazla bi sorunun varsa pmden mesaj atabilirsin bildiğim kadarıyla yardımcı olurum