serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hergün motorsiklet kullanan birisi olarak; ihtiyacım olmasa keşke kullanmasam!

Sizi şuan bi heves sarmış durumda ne dersek diyelim alacaksın, Yamaha daha iyi bence.

Manevra kabiliyeti çok önemlidir bakınız aşağıdaki videoda arkadaşımın son saniyeleri.. ;


https://www.youtube.com/watch?v=raVkATJaufU
Allah rahmet eylesin. Kaskı ve diğer ekipmanları varmıydı?