SharkWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yol mevcut mu yoksa kaldırımdan filan mı çıkartıcaz arabayı, bu arada çok teşekkür ederim
Hocam sol yada sağ tarafa herkes arabasını bırakıyor zaten görürsünüz. Seyyar satıcılar var çay, çekirdek vs. Belediye bankı ve bu satıcıların tabureleri ama boğaz tam karşınızda. İlk defa gidiyorsanız dikkat edin; alışkanlık yapabilir.
Ben haftada 1 gün giderim çünkü.