Allah analı babalı büyütsün kardeşim. Bahtı açık olsun.
Ben de 3,5 ay önce baba oldum 1 kızım oldu maşaallah'ı var.
Tarifi olmayan bir duygu gerçekten.
Her fırsat buldugumda eve kaçıyorum çok özlüyor insan 1 kaç saat ayrı kalmak bile yetiyor özlemek için.
Kucağına aldığında o sana sarılması varya işte o an için canını verir bir insan.
Kızını / Oğlunu çok sev kardeşim. Allah'ın sana sunduğu en büyük hediye / en büyük servettir.
Tekrardan Allah analı babalı büyütsün inşallah. Allah bahtını açık etsin, en güzel günler çocuklarımızın olsun.
Allah bizim ömrümüzden alsın onlara katsın. Hayattaki en güzel, en değerli varlıklarımız bizim.
hocam güzel dileklerin için canı gönülden Allah razı olsun. bizim doğum biraz sıkıntılı geçti ( sezeryan) ama çok şükür hayırlısı ile geldi dünyaya. sadece iç sesim onun için birşeyler yapmam gerektiği...
allah analı babalı büyütsün bizimde 2 ay kaldı 😊
hocam şimdiden Allah yardım etsin tez vakitte kucağınıza hayırlısıyla almanızı nasıp etsin
Allah analı babalı büyütsün inşallah. Allah bizede nasip etsin
amin hocam Allah razı olsun meleğim