versarje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşına hitabên atarını hoş görüyorum. Burada ben istediğimi yazabilirim işine gelse de gelmese de

Şimdi kime neyi kakalıyorsan bol şanslar !
İlla şikayet konusu açmam falan mı gerekli? Yüzsüzlüğün daniskası, ilk yorum attığın zaman satışı zaten iptal etmiştim. İkincisi geçen gün soran birisi daha oldu, konuyu hiç uzatmadan makina açımında sorunlar olduğunu bu yüzden satış yapamayacağımı da belirttim. Bence bana laf yetiştireceğin kadar gözünü aç belki fırsat yakalarsın.