BaranRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimiz kardeştik diye birşey çıktı mı benim ağzımdan? İstediğimi istediğim kişiye istediğim fiyattan satarım sana mı sorucam. Konuyu okursun memnun değilsen satın almazsın. Kendim de yaptım bu arada. Boş yapmak için fırsat kollama.
Yaşına hitabên atarını hoş görüyorum. Burada ben istediğimi yazabilirim işine gelse de gelmese de

Şimdi kime neyi kakalıyorsan bol şanslar !